سرکاری مراسلہ کے معنی

سرکاری مراسلہ کے معنی ، تشریح، مترادف اور تفصیل

{ سَر + کا + ری + مُرا + سَلَہ }

تفصیلات

iفارسی زبان سے ماخوذ اسم صفت |سرکاری| کے بعد عربی زبان سے ماخوذ اسم |مراسلہ| لگانے سے مرکب بنا۔ اردو میں بطور اسم استعمال ہوتا ہے۔ ١٩٨٤ء سے "دفتری مراسلت" میں مستعمل ملتا ہے۔

[""]

اسم

اسم نکرہ ( مذکر - واحد )

اقسام اسم

  • واحد غیر ندائی : سَرْکاری مُراسَلے[سَر + کا + ری + مُرا + سَلے]
  • جمع : سَرْکاری مُراسَلے[سَرْ + کا + ری + مُرا + سَلے]
  • جمع غیر ندائی : سَرْکاری مُراسَلوں[سَر + کا +ری + مُرا + سَلوں (و مجہول)]

سرکاری مراسلہ کے معنی

١ - وہ خط جو حکومت کے احکام و آرا اور رسمی منظوریوں کی اطلاع، متعلقہ اداروں یا افراد کو دینے کے لیے لکھا جائے۔

"یہ مُراسلہ بھی سرکاری مراسلے کی طرح لکھا جاتا ہے۔" (١٩٨٤ء، دفتری مراسلت، ٥)